Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak AI-generowane burgerki Burger Kinga odzwierciedlają dziedzictwo marki

Burger King, jedna z największych i najbardziej znanych marek fast foodów na świecie, wprowadza innowacje oparte na sztucznej inteligencji. CMO Burger Kinga, Pat O’Toole, wyjaśnia, jak firma wykorzystuje nowoczesne technologie, jednocześnie podkreślając swoje dziedzictwo. Partnerem w tworzeniu tej nowej doświadczeni była agencja Media.Monks.

Burger King zawsze słynął z oferowania spersonalizowanych zamówień i innowacyjnych rozwiązań. Teraz marka postanowiła wykorzystać siłę sztucznej inteligencji, aby poprawić jeszcze bardziej doświadczenie klientów. Dzięki współpracy z Media.Monks Burger King wprowadził AI-generowane burgerki, które odzwierciedlają zarówno unikalny styl marki, jak i indywidualne preferencje klientów.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x