Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak „Experience Economy” zmienia oblicze branży hotelarskiej?

Unikalność wrażeń jako klucz do sukcesu

Aby sprostać oczekiwaniom klientów i skutecznie konkurować z innymi hotelami, warto postawić na indywidualne podejście do każdego gościa i oferować usługi, które doskonale wpisują się w ich preferencje. Jednym ze sposobów na to jest wprowadzenie personalizowanych pakietów pobytów – w zależności od zainteresowań klientów – które na przykład obejmą możliwość uczestniczenia w lokalnych warsztatach kulturowych, zajęciach sportowych czy wspólnych degustacjach miejscowych dań w kulinarnym warsztacie.

Przykładem takiego podejścia jest sieć hoteli, które umożliwiają klientom pobyt w pokojach zaprojektowanych przez lokalnych artystów lub nawet organizują wieczory z muzyką na żywo w hotelowym barze. Tego rodzaju doświadczenia, będące częścią oferty hoteli, znacząco przyciągają uwagę klientów, podnosząc tym samym lojalność i rekomendacje dla poszczególnego hotelu.

Czy to koniec hoteli standardowych?

Oczywiście, nie oznacza to, że hotelarze muszą drastycznie przekształcić swoje właściwości, porzucając tradycyjne usługi hotelowe. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że to właśnie doświadczenia, które hotel będzie oferował swoim gościom, będą decydować o tym, czy zostaną długotrwałymi klientami, czy zdecydują się na konkurencję. Dostarczanie wartości dodanej, które wyróżnią hotel na tle innych obiektów, jest jednym z kluczowych elementów, aby z powodzeniem funkcjonować w aktualnym otoczeniu rynkowym.

Wykorzystaj profesjonalne wsparcie

Kreatywne wykorzystanie trendów związanych z „Experience Economy” może dać hotele przewagę konkurencyjną i przyczynić się do długotrwałego sukcesu firmy. Warto zatem współpracować z ekspertami od marketingu, takimi jak np. agencja kreatywna, które specjalizują się w promocji hoteli, dostarczając innowacyjnych rozwiązań nawiązujących do aktualnych trendów rynkowych. Dzięki takiej współpracy hotel może dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów i osiągnąć sukces w branży hotelarskiej na dłuższą metę.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x