Abanana, Artykuły, Media społecznościowe, Popularne, Top 5

Jak powstrzymać internetowego trolla?

Trolle jak ludzie – różnią się między sobą, ale stereotyp tego pierwszego jest bardziej jednowymiarowy, budowany na wierzeniach, obecny w różnych kulturach, przekazywany z pokolenia na pokolenie, więc dosięgnął także nas, tyle że bardzo realnie. Troll, ten mityczny czy literacki, bywa złośliwy, mało inteligentny, chciwy, wyrządza szkody, lubi się ukrywać. Jest niebezpieczny.

Nie dziwi więc, że jego wątpliwe “walory” od razu zostały przypisane tym, którzy w Sieci są uosobieniem ich destrukcyjnego działania. Nasz współczesny troll, internetowy, posługując się szybkim narzędziem komunikacji może siać zamieszanie i zniszczenie. Czy jesteśmy bezradni?

Bohater negatywny – jak sobie z nim radzić?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x