Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak skutecznie wykorzystać programy lojalnościowe do zwiększenia zysków? Praktyczne porady dla prezesów i dyrektorów marketingu

Silnym punktem programu lojalnościowego powinna być jego prostota. Klienci nie powinni zastanawiać się nad złożonym systemem nagradzania czy koniecznością zapamiętywania skomplikowanych zasad. Najlepsze są programy, które są łatwe do zrozumienia, a zdobywanie nagród jest proste i przyjemne.

Tańsze koszty utrzymania istniejącego klienta

Dowody wskazują, że koszt zdobycia nowego klienta jest znacznie wyższy, niż koszt utrzymania istniejącego. Dlatego skupienie się na lojalności klientów przynosi znaczne oszczędności. Program lojalnościowy stanowi szczególnie skuteczne narzędzie w tym zakresie, pomagając firmom utrzymać zadowolenie i lojalność swoich klientów.

Nagradzamy za więcej, niż tylko zakupy

Programy lojalnościowe nie muszą ograniczać się tylko do nagradzania za zakupy. Nagrody za zachowania, które przynoszą korzyści marce, takie jak udostępnianie treści w mediach społecznościowych, mogą również być efektywne. Podobnie, uznawanie klientów za ich lojalność, np. rocznice bycia klientem lub osiągnięcie określonego poziomu wydatków, może być bardzo skuteczne dla zwiększenia zaangażowania klientów i utrzymania ich lojalności.

Skuteczne wykorzystanie programów lojalnościowych w praktyce może przynieść znaczące korzyści zarówno dla prezesów, jak i dyrektorów marketingu. Przemyślane stosowanie tego narzędzia w strategii marketingowej może zdecydowanie zwiększyć zyski firmy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x