Z życia firmy eura7

Jak sprawdzić się w praktyce? Zapytajcie Błażeja. ;-)

Swego czasu szukaliśmy utalentowanych osób do odbycia praktyk na stanowisku Strategy & PR Assistant. Na tę informację w trakcie surfowania po sieci trafił Błażej Balcerzyk. Wysłał do nas CV i – uwaga – dwa listy motywacyjne: oficjalny i mniej oficjalny. Na luzie przekonał nas, że warto dać mu szansę. Tym sposobem mieliśmy możliwość współpracy z Błażejem w trakcie odbywanych przez niego dwumiesięcznych praktyk. Po ich zakończeniu Błażej wysłał do Eura7 maila w którym nieźle nas podsumował… Zresztą przeczytajcie sami.

labber.pl

Oto mail, który otrzymaliśmy:

Podsumować odbyte praktyki krótko, bez bawełny i szczerze? Na pewno ani razu nie robiłem nikomu kawy. ;-P

Miałem za to dobrą okazję podpatrzeć jak funkcjonuje agencja interaktywna. Ale przecież nie tylko podpatrywałem. Tak jak mi obiecano – od samego początku byłem zaangażowany w tworzone przez Eura7 projekty. Czasami wyszukiwałem potrzebne informacje, najczęściej jednak kombinowałem z kreacją. Najlepsze, że widziałem jak bazgranina na kartce papieru zmienia się w stronę internetową. 

Niezależnie od tego, czym się zajmowałem, cały czas mogłem liczyć na pomoc i krytykę pracowników firmy. Obie się przydały, choć bardziej ta druga, bo nic nie jest bardziej motywujące, niż „napisz to raz jeszcze” ;-P Naprawdę miałem szansę sprawdzenia się w nowych zadaniach, nauczenia się całkiem nowych  rzeczy i wykorzystania kilku starych, których nauczono mnie gdzie indziej. 

Jak widać – superlatywy są mało oryginalne. ;-P Odbyty staż miał jednak i wady: ósma rano, przynajmniej dla mnie, to nie najlepszy czas na bycie kreatywnym, a kawa powinna być refundowana przez szefostwo.*

* – firmowa kawa oraz herbata stoją dumnie na półce w kuchennej szafce, można z nich korzystać do woli ;-)

Dziękujemy Błażejowi za zaangażowanie i mnóstwo ciekawych rzeczy, które wykonał dla Eura7 w trakcie praktyk. Bardzo prawdopodobne, że jeszcze się spotkamy. Kiedy? Będziemy o tym informować. ;-)

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL