Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Jak stosowanie gamifikacji może zwiększyć zaangażowanie w programach lojalnościowych?

Istnieje wiele metod na poprawę efektywności programów lojalnościowych, ale jednym z najnowszych i najbardziej innowacyjnych sposobów jest gamifikacja. Czym jest gamifikacja i jak można ją wykorzystać w programach lojalnościowych? Sprawdźmy!

Gamifikacja to proces, w którym elementy gry są wykorzystywane w niemal każdej dziedzinie, w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników. Ta technika czerpie inspirację z mechanizmów, które utrzymują graczy przy grach jak Fortnite, Minecraft, czy World of Warcraft na długie godziny. Zasady są uczciwe, wyniki są mierzalne, a gracze mają poczucie rywalizacji. Dlaczego by nie przenieść tych samych wrażeń do świata e-commerce?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x