Harmonizacja komunikacji marki
Kiedy decydujesz się na zarówno tradycyjną kampanię reklamową, jak i influencer marketing, ważne jest, aby twoje przekazy były harmonijne. Oznacza to, że influencerzy, których wybierasz do promocji swojego produktu czy usługi, powinni mieć podobną osobowość i styl do marki, którą promujesz. Powinni też przekazywać tę samą wiadomość, co Twoja tradycyjna reklama. Spójna komunikacja pomaga wzmocnić tożsamość marki i pozwala klientom lepiej ją zapamiętać.
Aktualizacja treści
Zawsze pamiętaj, aby regularnie aktualizować swoje treści, zarówno w tradycyjnych kampaniach reklamowych, jak i w marketingu influencerskim. To pozwoli utrzymać zainteresowanie publiczności i uczynić Twoją markę bardziej atrakcyjną. Niektóre firmy używają treści generowanych przez influencerów w swoich tradycyjnych kampaniach reklamowych, co jest świetnym sposobem na pokazanie autentyczności marki.
Pamiętaj, że podczas integracji influencer marketingu z tradycyjnymi kampaniami reklamowymi cel jest taki sam: zbudować świadomość marki i wygenerować sprzedaż. Dlatego też podczas tworzenia strategii dla obydwu typów kampanii, zawsze pamiętaj o ostatecznym celu. Zrównoważone połączenie tych dwóch podejść do marketingu może przynieść korzyści z obu światów, pomagając Twojej marce osiągnąć niezrównane wyniki.