Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne, Reklama

Jedyna taka konferencja o e-marketingu! Internet ASAP już wkrótce!

Podczas gdy Ty będziesz czytał ten wpis, użytkownicy Facebooka opublikują na swoich tablicach 174 tysiące fotografii, na YouTube pojawi się 60 godzin nowego materiału wideo, a na całym świecie zostanie wysłanych ponad 200 milionów e-maili. Dużo?

W sieci co sekundę pojawia się niezliczona ilość nowych treści. Nawet, gdyby spędzać w Internecie większość doby, nie sposób być na bieżąco ze wszystkim, co się w nim dzieje. Co jednak z tymi, dla których Internet to narzędzie wykorzystywane w codziennej pracy – na przykład managerów, którym Internet służy do realizacji celów biznesowych ich firm i marek? W orientacji w trendach dotyczących e-marketingu pomocna może być wymiana doświadczeń i spotkania poświęcone tej tematyce, w szczególności konferencje, szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów marketingu w Internecie.

Firmy i marki w coraz większym stopniu doceniają potencjał e-marketingu – zarówno w zakresie możliwości dotarcia do klienta jak i budowy wizerunku marki. Marketerzy nie tylko dysponują coraz większą wiedzą na temat narzędzi e-biznesowych i internetowych technologii, ale i chcą ją na bieżąco poszerzać. Stąd popularność wszelkich inicjatyw promujących wiedzę o potencjale reklamowym Internetu. Są one o tyle cenne, że nie tylko edukują, ale i uświadamiają, czego firmy i marki powinny oczekiwać od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinny stawiać agencjom, świadczącym te usługi.

W Polsce promowaniem wiedzy o biznesowych możliwościach Internetu i narzędziach e-marketingowych zajmuje się przede wszystkim Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Warto jednak podkreślić, że i poszczególni członkowie tej organizacji angażują się w różnego rodzaju działania pomagające marketerom być na bieżąco z tym, co w Internecie piszczy.

Eura7 dotychczas wielokrotnie brała udział jako prelegent w różnego rodzaju konferencjach i szkoleniach poświęconych reklamie i marketingowi internetowemu (m.in. IAB Showcase, Social Media Day, SocialMedia Standard, Premedium Trendy itp.). W końcu, i my postanowiliśmy zrobić krok dalej i zorganizować – od początku do końca – spotkanie poświęcone w całości e-marketingowi, które będzie okazją do dyskusji o najnowszych trendach i możliwościach rozwoju biznesu poprzez działania w Internecie oraz wymiany doświadczeń i spotkania z praktykami i osobowościami polskiego Internetu. Tak właśnie narodziła się idea Internet ASAP.

– Konferencja Internet ASAP to wyłącznie praktyczne informacje i case studies, dwa dni prelekcji dotyczących najnowszych trendów i efektywnych rozwiązań marketingowych w Internecie. Ideę konferencji podsunęli nam właściwie nasi klienci-marketerzy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce e-marketingowej, a jednocześnie uzyskać podczas takich spotkań jak najwięcej konkretnych informacji, które będą mogli wykorzystać w codziennej pracy – mówi Łukasz Wołek, współorganizator Internet ASAP i prezes zarządu Eura7 Sp. z o.o. – Tego typu spotkania są idealnym miejscem do zdobycia konkretnej wiedzy, osobistego poznania specjalistów z danej tematyki, a przy okazji – do chwili odpoczynku od codziennej
pracy.

labber.pl

Do Internet ASAP zostało jeszcze nieco ponad 2 tygodnie. Odliczając godziny, dopinamy wszystkie szczegóły i staramy się, by program konferencji był jak najbardziej atrakcyjny i spełniał oczekiwania uczestników.

31 maja i 1 czerwca nie może Cię zabraknąć w Krakowie! Nieopodal Wawelu szykują się gorące dyskusje i świetna zabawa podczas wieczornego afterparty.

Zapraszamy ASAP do zapisów na konferencję na http://www.internetasap.pl/wez-udzial/. Do zobaczenia!

Eura7

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL