W ramach komunikacji z sympatykami marki na Facebooku prowadzone były, między innymi, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, np. biletami na koncert Red Hot Chili Peppers. Wsparcie dla bieżącej komunikacji stanowi także kampania linków sponsorowanych w tym serwisie oraz blog z pikantnymi przepisami. Nawiązano ponadto współpracę z blogerami kulinarnymi, którzy na swoich blogach Pozytywna Kuchnia oraz Gotowanie Cieszy promowali produkty Mad Dog.
Wśród sympatyków marki na Facebooku największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 i 25-34 lata, traktujące gotowanie jako pasję, gustujące w ostrej kuchni i chętnie poszukujące nowych smaków.
Mad Dog jest marką ostrych sosów paprykowych, dostępnych w trzech smakach. Mad Dog Red Hot to oryginalny sos z czerwonej papryki, używany m.in. do drinków „Wściekły pies”. Mad Dog Smoked Hot nadaje potrawom smak grillowania i może być używany np. jako marynata do mięs. Z kolei Mad Dog Green Mild to sos z zielonej papryki Jalapeno, poprawiający smak m.in. potraw kuchni meksykańskiej. Tym co wyróżnia produkty Mad Dog jest fakt, że nie zawierają one konserwantów oraz nie posiadają – częstego dla tego typu produktów – octowego zapachu i smaku. Właścicielem marki jest Matmar Comindex Polska Sp. z o.o.