Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Reklama

Kampania „Jutro jest przereklamowane”

Kolejna kampania omawiana w ramach naszego cyklu pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i promuje znaną tequilę firmy Jose Cuervo.

Reklama nosi tytuł „Last Days” i nawiązuje do… końca świata.  Jej akcja rozgrywa się w barze na dzikim pustkowiu. Za oknem szaleją żywioły i widać, że każdy kto może, powinien się  ratować.

Jednak główny bohater reklamy zachowuje stoicki spokój, nic nie jest w stanie wyprowadzić go z równowagi. Dla niego wybór pomiędzy bezsensowną ucieczką (gołym okiem widać, że nie ma już dokąd) a dobrą zabawą i spędzeniem ostatnich chwil z ulubionym alkoholem, dobrą muzyką i piękną kobietą wydaje się oczywisty.

Mężczyzna podchodzi do szafy grającej i włącza melodię. Główni bohaterowie tańczą, nie zwracając uwagi na spadające z nieba meteoryty. W chwili, gdy przewracający się słup elektryczny niszczy szafę grającą, można by oczekiwać, że wszyscy w pubie wpadną w panikę. Jednak sytuację ratuje inna kobieta, która zaczyna grać na pianinie utwór Elvisa Presleya – ,,Its now or never”,  mówiący o miłości mężczyzny do kobiety, o miłości tak silnej, że nic innego się nie liczy, ważne jest teraz, teraz lub nigdy, bo jutro może być za późno.  W ostatnich kadrach pojawia się tequila i hasło: „Tomorrow is overrated”, co można przetłumaczyć jako ,,Jutro jest przereklamowane”.

Zobaczcie sami tę reklamę:

https://www.youtube.com/watch?v=YlcSA5KI4Lw&list=PL4velp_nCa2IbV43kKrmx5nSTpfIobeQF

 

Całą kampanię oparto na motywie końca świata, gdyż – jak stwierdzili sami jej twórcy – chodziło o pokazanie życia w chwili ostatecznej. Zamiarem twórców było także odejście od wizerunku tequili, jaki został wykreowany w ostatnich latach przez całą branżę.

Marka powiedziała DOŚĆ nowoczesnym wnętrzom i pokazywaniu tequili podobnie jak wódki. Stąd pustkowie, koniec świata oraz klimatyczny bar z szafą grającą.

Za kreację odpowiedzialna była agencja CP+B z Los Angeles.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL