Doświadczenia, Facebook, labber.pl - ogólne

Kampania: SM-walcz o siebie! najlepszą kampanią w kategorii ZDROWIE

Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze kampanie społeczne 2012 roku. W kategorii „Zdrowie” zwyciężyła kampania „SM – walcz o siebie!”. Jej celem jest przekonanie pacjentów i opinii publicznej, że stwardnienie rozsiane nie musi oznaczać wyroku, a właściwa terapia daje szanse na normalne funkcjonowanie.

labber.pl

Pomysłodawczynią i organizatorką kampanii jest Malina Wieczorek – malarka, dyrektorka agencji marketingu społecznego TELESCOPE, szczęśliwa mama – 11 lat po diagnozie. Za przygotowanie strony internetowej kampanii oraz komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Eura7.

Wszystkie zgłoszone do konkursu kampanie można zobaczyć na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL