Abanana, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

Kampanie społeczne lub społecznie zaangażowane kierowane do kobiet

Kto by pomyślał, że nawet z konsekwencji wynikających z pandemii można zrobić kampanię społeczną? Potoczne „siedzenie w domu” nawet w erze internetu może stać się męczące. W ramach akcji #ZostańWDomu pomocną dłoń w czasie kwarantanny wyciągają wszelkie instytucje kulturalne, m.in. udostępniając swoje zbiory online i za darmo. Tutaj można dowiedzieć się, jakie sztuki teatralne można obejrzeć, jakich podcastów posłuchać i jakie artykuły przeczytać, by wykorzystać ten niespodziewany luźniejszy czas. My proponujemy coś do czytania od siebie, pozostając w duchu dnia kobiet i marca jako miesiąca poświęconego cyklowi artykułów o tematyce kobiecej na naszym blogu firmowym. Poprzedni wpis dotyczył zmian, jakie dokonały się w reklamie produktów typowo kobiecych na przestrzeni lat. Między innymi o stereotypach, idealizacji, stygmatyzacji i infantylizacji kobiet mówiła Jolka Przetaczek, Social Media Specialist w Abanana.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x