Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kayak: granice majsterkowania w absurdalnych reklamach wykorzystujących sztuczną inteligencję

Kampania „Nie rób tego sam” ma więc na celu rozbawić i uświadomić konsumentom, że czasami lepiej zostawić profesjonalistom to, co robią najlepiej. Pomocą w przekazaniu tego przesłania są absurdy i humor, które wyróżniają się w spotach reklamowych. Firma Kayak chce, żeby konsumenci zobaczyli siebie i swoje własne obsesje związane z majsterkowaniem, które mogą być niepotrzebne w kontekście planowania podróży.

Wszystko to pokazuje, że sztuczna inteligencja jest tylko narzędziem w rękach twórców reklamy. Jej wykorzystanie może przyczynić się do lepszego zrozumienia odbiorców i pomóc w generowaniu obrazów, ale to zespół kreatywny jest odpowiedzialny za finalny efekt. Firma Kayak i agencja Supernatural udowadniają, że niezwykłe reklamy można tworzyć poprzez połączenie nowoczesnych technologii z doświadczonymi twórcami.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/kayak-dont-diy-absurd-ai-campaign-trail/708956/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x