Jednym z powodów są popełniane przez marketerów błędy, wynikające z nieznajomości przyzwyczajeń odbiorców. Skuteczność firmowych mailingów można jednak poprawić. Wpływa na to między innymi czas wysyłki…
Czy znasz swoich klientów na tyle, aby wiedzieć kiedy chcą otrzymywać wiadomości od Ciebie? Z badań przeprowadzonych przez GetResponse, na podstawie analizy 16 milionów wiadomości wynika, że najchętniej otwierane są te wysłane w godzinach wieczornych, szczególnie pomiędzy godziną 21:00, a 22:00. Niewiele niższy wskaźnik otwarć zanotowały newslettery wysłane w godzinach 19:00 i 20:00.
Źródło: http://blog.getresponse.pl/kiedy-wyslac-newsletter-aby-uzyskac-najlepsze-efekty-infografika.html
Najczęściej otwierane były wiadomości wysłane przez marketerów w niedzielę (28%), drugi pod tym względem był piątek (24%). Dniem, w którym odbiorcy najchętniej otwierali wiadomości wysłane przez firmy był czwartek.
Źródło: http://blog.getresponse.pl/kiedy-wyslac-newsletter-aby-uzyskac-najlepsze-efekty-infografika.html
Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com