Podcast, Sezon 1: Public Relations

KPI – czy influencer marketing można mierzyć?

Witam Cię w 11. odcinku Marketing ludzkim głosem. Drugi raz moim gościem jest Bartosz Dziedzic, specjalista PR w Agencji Abanana i Eura7. Tym razem rozpracujemy słowo KPI, czyli Key Performance Indicator, co po polsku oznacza Kluczowe Wskaźniki Efektywności. Jakie mogą mieć zastosowanie w przypadku współpracy z influencerami? Czy są pomocne? Kogo tak naprawdę dyscyplinują: agencję czy influencera? To wszystko i wiele więcej tłumaczy podczas audycji Bartosz. Nie możecie pominąć tego odcinka.

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Co to jest KPI?
  • Jakie wskaźniki są ważne podczas współpracy z influencerami?
  • Jak mierzyć KPI?
  • O czym należy pamiętać podczas analizy KPI?
  • Jakie KPI możemy śledzić podczas akcji influencerskiej?
  • Jakie narzędzia pomogą nam podczas samej współpracy oraz mierzenia wskaźników?

Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.