Reklama, Z przymrużeniem oka

Kreskówkowe postacie istnieją naprawdę!

Nie wiem czy wiecie, ale wiele dzieci nawet takich starszych jest przekonanych, że takie osobistości jak Kaczor Donald, czy Miś Uszatek istnieją naprawdę… w realu. Jaka była Wasza reakcja, jak dowiedzieliście się, że Myszka Miki nie istnieje, a kreskówki z jego udziałem to sekwencje pojedynczych rysunków? Ja jeszcze w przedszkolu zostałem uświadomiony jak się robi bajki telewizyjne, podczas wycieczki do Bielska-Białej, do firmy produkującej bajkę m.in. Bolek i Lolek…

Użycie maskotki w promowaniu marki jest coraz częstszym zjawiskiem. Zwłaszcza, że internet, który wprowadza do naszego życia świat wirtualny, daje olbrzymie możliwości komunikowania za pomocą wyimaginowanych postaci. Maskotki mogą prowadzić swoje blogi, występować w youtube, czy udzielać się na forach. Wykorzystanie tych ogólnie dostępnych i często darmowych narzędzi może być bardzo dobrą drogą do wypromowania marki. Bo co robi maskotka? Oczywiście promuje markę.

Póki co maskotki i postacie komiksowe promujące znane marki w większości siedzą w swoim domku, jakim jest firmowa strona www i tylko niekiedy opuszczają ją, by się pojawić w jakiejś reklamie na youtube, czy w postaci obrazka na jakimś forum. Tymczasem udało mi się znaleźć postać, która chyba istnieje naprawdę… Sami zobaczcie:

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x