Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kultowe piwo Rothaus i pierwsza kampania marki

Główna idea kampanii, oprócz promowania długiego czasu przechowywania piwa, opiera się na wyjątkowej lokalizacji Rothaus w środku Wysokiego Schwarzwaldu. Przekaz „Zawsze spokojnie” ma wpływać na sposób postrzegania marki przez konsumentów.

Nowy wygląd marki wzbudza zadowolenie wśród zarządu Rothaus. Christian Rasch, szef browaru, podkreśla, że agencja Kreuzbergkind doskonale zrozumiała wyzwanie, jakim było przyciągnięcie uwagi różnych grup odbiorców, bez zatracania tradycji marki.

Źródło: https://www.horizont.net/marketing/nachrichten/kultbier-das-ist-die-erste-markenkampagne-von-rothaus-218447?utm_source=rss&utm_medium=referral&utm_campaign=news-marketing&utm_term=

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x