Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Kultowe piwo Rothaus i pierwsza kampania marki

Motto pierwszej kampanii marki Rothaus brzmi „Zawsze spokojnie”. Browar Schwarzwald, najbardziej znany z kultowego piwa Tannenzäpfle, przez długi czas unikał tradycyjnej reklamy. Jednak teraz ma miejsce przełom, a marka prezentuje swoją pierwszą dużą kampanię.

Rothaus to fenomen w świecie piwa. Państwowy browar położony w południowym Schwarzwaldzie stał się ogólnokrajową kultową marką pomimo braku tradycyjnego marketingu. Jego sukces zawdzięcza się nie tylko doskonałej jakości piwa, ale także kultowemu designowi etykiet z postacią dziewczyny szwarcwaldzkiej oraz popularnemu rozmiarowi butelki – 0,33 litra, znanej jako „Tannenzäpfle” od 1956 roku.

Dotychczas Rothaus unikał tradycyjnej reklamy, skupiając się głównie na działaniach sponsorskich i reklamie transportowej. Jednak teraz browar rozpoczyna swoją pierwszą dużą kampanię. Wizualne elementy kampanii podkreślają spokój i przedstawiają Rothaus oraz ludzi odpowiedzialnych za produkcję piwa, którzy cieszą się nim w otoczeniu dziewiczej przyrody Schwarzwaldu.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x