Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Lay’s wykorzystuje Chip Cam do nakręcenia reklamy podczas meczu na żywo z legendami piłki nożnej

Marka Lay’s nakręciła reklamę z udziałem Davida Beckhama i Thierry’ego Henry’ego w mniej niż pięć minut, aby rozpocząć kampanię związana z Ligą Mistrzów UEFA. W reklamie wykorzystano kamerę „Chip Cam”, która miała za zadanie znaleźć kibiców trzymających chipsy Lay’s w rękach i zaprosić ich do oglądania meczu razem z piłkarskimi legendami.

Jak podaje portal Marketing Dive, Lay’s, 22 lutego uruchomiono najnowszą odsłonę swojej globalnej kampanii „No Lay’s, No Game”, wraz z rozpoczęciem rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Kluczowym elementem tej kampanii jest reklama długometrażowa nagrana w mniej niż pięć minut podczas meczu na żywo.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x