Podcast

Marketing Services – 11 patologii w marketingu według Jacka Kotarbińskiego

W kolejnym odcinku specjalnym, który jednocześnie jest pierwszym moim solowym odcinkiem, dzielę się moją interpretacją patologii w marketingu, które na swoim blogu wymienia wybitny strateg marketingowy Jacek Kotarbiński.

Na swoim Blogu o marketingu opublikował 11 zachowań i sytuacji, z którymi mamy do czynienia na co dzień, a które są nieetyczne, złe i negatywnie wpływają na ludzi i na samą branżę. Link to artykułu: https://kotarbinski.wordpress.com/2018/02/13/11-patologii-w-marketingu/

Jeżeli chcesz poznać mój punkt widzenia, dowiedzieć się, z czym się zgadzam, co moim zdaniem jest wyolbrzymione, jakie powinny być właściwe zachowania i za co wypłacam prowizje, to koniecznie posłuchaj tego odcinka.

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Co oznacza kradzież pomysłu?
  • Czym jest arogancja w marketingu?
  • Ile godzin agencja pracuje nad koncepcją kampanii reklamowej?
  • Jak wygląda partnerski model współpracy agencja – klient?
  • Jakie są dobre praktyki przetargów marketingowych?
  • Ile agencji powinno się zapraszać do przetargu reklamowego?
  • Czym się różni łapówka od prowizji?
  • Czy w agencji Abanana wypłacamy prowizje?
  • Dlaczego marketerzy powinni słuchać mojego podcastu?
  • Jak agencje i domy badawcze oszukują w danych?
  • Dlaczego nie współpracować z firmami, które nie płacą?
  • Co to są istotne warunki umowy?
  • Dlaczego o karach umownych warto rozmawiać składając ofertę?
  • Dlaczego firma musi się rozwijać?

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.