Doświadczenia, Omówienia projektów

Maspex Wadowice z nową biznesową stroną mobilną

Dla grupy Maspex Wadowice stworzyliśmy stronę mobilną, w celu wsparcia komunikacji podczas targów branżowych. Jej użytkownikiem jest klient biznesowy, któremu ułatwia ona dotarcie do najważniejszych informacji o grupie. 

Jestem na targach branżowych. Wokół setki osób ubranych w eleganckie garnitury i stonowane garsonki. Wszyscy szukamy partnerów biznesowych i krążymy po ogromnych halach w konkretnym celu. W ręce wpadają mi tysiące ulotek – aż żałuję, że nie mam staromodnego wózka zakupowego. Potrzebuję rozwiązania ograniczającego ilość drukowanych treści. Która firma zaoferuje mi szybki dostęp do kluczowych informacji?

image1

Maspex Wadowice rozwiązał problem konkretyzowania i przekazywania informacji tworząc prostą stronę mobilną. Dostęp do niej możliwy jest tylko z poziomu urządzeń mobilnych. Zawsze mam przy sobie smartfona, więc to doskonałe rozwiązanie, gdy nie mogę skorzystać z laptopa. Wystarczy wejść na stronę http://export.maspex.com, aby uzyskać komplet interesujących informacji. Mogę otworzyć krótki film wideo opisujący działalność grupy lub wybrać inną interesującą mnie zakładkę.

image1 (2)

Trzy z czterech zakładek odnoszą do zewnętrznych źródeł – pierwsza przekierowuje do strony produktowej, na której możemy przejrzeć całą gamę produktów grupy Maspex, druga otwiera stronę korporacyjną, a trzecia pozwala na przejrzenie pliku PDF z informacją o bieżących targach.

Chcę zapisać kontakt do odpowiedniej osoby i..voila! Wystarczy kliknąć w zakładkę KONTAKT, aby wizytówka zapisała się w mojej książce telefonicznej.

image5

Webowe aplikacje mobile okazują się być rewelacyjnym rozwiązaniem w przypadku realizacji podobnych celów. W przeciwieństwie do tradycyjnych aplikacji nie wymagają instalacji, są dostępne na każdym systemie operacyjnym i na każdej przeglądarce, bardzo łatwo się je aktualizuje i co najważniejsze – są dużo tańsze.

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL