Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

McDonald’s i NielsenUQ tworzą narzędzie do testowania reklam oparte na czynnikach kulturowych

Dodatkowo narzędzie dostarcza informacji o różnych sygnałach kulturowych, co pozwala reklamom budować ważne połączenia z odbiorcami. W kontekście coraz większego nacisku na różnorodność i włączenie moduł Cultural Resonance może pomóc reklamodawcom nawiązać autentyczny kontakt z klientami i uniknąć utrwalania szkodliwych stereotypów.

Narzędzie jest oparte na danych z ankiet oraz pomiarach emocji, pamięci i uwagi EEG. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli zoptymalizować swoje kampanie marketingowe pod kątem wszystkich odbiorców.

Potrzeba silnej strategii różnorodności, równości i włączenia (DEI) w marketingu jest ważnym zagadnieniem dla branży. Według badań firmy Kantar, brak uwzględnienia DEI w strategii marketingowej może kosztować amerykańskie firmy nawet 5,4 biliona dolarów.

Współpraca McDonald’s i NielsenIQ w celu opracowania modułu Cultural Resonance jest rezultatem zwiększonego zainteresowania sieci QSR tematami związanymi z różnorodnością i reprezentacją. Inne marki, takie jak Hyundai, Frito-Lay, Lexus i Tubi, również starają się dotrzeć do różnorodnych odbiorców i tworzyć włączające reklamy.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/mcdonalds-nielseniq-cultural-relevance-dei-ad-testing-module/711266/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x