Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

McDonald’s i NielsenUQ tworzą narzędzie do testowania reklam oparte na czynnikach kulturowych

McDonald’s USA i firma badająca konsumentów NielsenIQ (NIQ) nawiązały współpracę w celu opracowania modułu Cultural Resonance, który pozwoli reklamodawcom analizować rolę czynników kulturowych w treści reklamowych. Nowe narzędzie, które zostanie zintegrowane z portfolio testowania reklam Bases Ad360, zapewni wskaźniki rezonansu kulturowego i pomoże firmom tworzyć bardziej skuteczne i włączające reklamy.

Moduł Cultural Resonance oferuje także możliwość oceny wyników reklam w porównaniu ze standardami branżowymi. Dzięki temu reklamodawcy będą mieli lepszy wgląd w skuteczność swoich strategii reklamowych i będą mogli dokonywać optymalizacji w czasie rzeczywistym.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x