Podcast, Sezon 1: Public Relations

Media relations – lepiej samemu czy przez agencję PR

Witam Cię w 6. odcinku Marketing ludzkim głosem. Dzisiaj wraz z moim gościem – Maksem Michalczakiem, który jest PR Managerem Agencji Abanana i Eura7, porozmawiamy o relacjach z mediami.

Media relations to jeden z głównych elementów public relations, to wie każdy. Ale co to naprawdę oznacza? Czy ogranicza się tylko do wysyłania informacji prasowych do dziennikarza i sporadycznych spotkań na konferencjach, czy też może jest fundamentem, który pozwoli uzyskać zakładane przez nas cele komunikacyjne? O tym wszystkim mówi Maks. Warto posłuchać.


Z tego odcinka dowiecie się:

  • Czym Maks zajmował się w Ekstraklasie? :)
  • Jak utrzymać dobre relacje z mediami?
  • Kto odpowiada za kontakt z dziennikarzami?
  • Ile kosztuje artykuł sponsorowany?
  • Czym jest wysyłka kreatywna?

Zapraszam Cię do odsłuchania i kontaktu ze mną.

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL