Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Milka wprowadza nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca

Cała kampania będzie towarzyszyć przerywnikom telewizyjnym, akcjom online na stronach społecznościowych, na platformie Spotify, w filmach online, spotach radiowych oraz w punktach sprzedaży. Firma Milka zdecydowała się na szeroki zakres działań, aby dotrzeć do jak największej liczby osób i umożliwić im skorzystanie z tego nowatorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji.

To bez wątpienia innowacyjne rozwiązanie, które wypełnia luki w tradycyjnych formach wyrażenia uczuć. Teraz każdy będzie miał możliwość spersonalizowania piosenki dla swoich rodziców w wyjątkowy i kreatywny sposób. Narzędzie AI działa online przez cały rok, więc nie przegap okazji i podaruj swoim bliskim niezapomniane chwile w rytmie pięknej muzyki.

Źródło: Horizont.net

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x