Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Milka wprowadza nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca

Firma Milka znana z produkcji pysznych czekoladek przygotowała coś wyjątkowego na zbliżający się Dzień Matki i Dzień Ojca. Teraz, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, użytkownicy będą mieli możliwość wyrażenia swojego uznanie w formie spersonalizowanej piosenki. To innowacyjne narzędzie AI, które będzie dostępne online przez cały rok, z pewnością zadowoli wszystkich rodziców.

W nowej edycji czekoladek Milka znajduje się kod QR, który przenosi użytkownika na specjalnie stworzoną stronę internetową. Na tej stronie użytkownik zostaje poproszony o odpowiedź na kilka pytań dotyczących osoby, której utwór ma być dedykowany. Dzięki temu narzędzie AI będzie w stanie spersonalizować piosenkę na podstawie udzielonych odpowiedzi.

Niesamowite jest to, że narzędzie AI wykorzystuje nagrane próbki rapu oraz jeden z trzydziestu dostępnych melodii, aby stworzyć unikalny utwór dla użytkownika. Po finalnym wygenerowaniu piosenki, użytkownik ma możliwość wybrania, czy będzie ona śpiewana głosem żeńskim czy męskim. Utwór może być pobrany bezpośrednio lub udostępniany dalej w formie elektronicznej.

Ale to nie koniec! Ci, którzy chcą podarować spersonalizowany utwór wraz z czekoladkami, mają możliwość wygenerowania kodu online i umieszczenia go na wieczku pudełka z czekoladkami. To niezwykle kreatywny sposób na wyrażenie uczuć wobec bliskiej osoby.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x