Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Jak efektywnie przenosić budżety z offline do digitalu?

Cześć! W związku z podpisaniem umowy konsorcyjnej przez warszawską hi GRUPĘ oraz Grupę Eura7 dzisiejszym gościem naszego CEO Łukasza Wołka będzie Marek Szabrański (CEO hi GRUPY). Oficjalne sformalizowanie współpracy to już kolejny etap kooperacji obu podmiotów i wynik wspólnych realizacji na rzecz wielu marek (m.in. Mosso, DAKO czy Edu Bears), o którym więcej możecie przeczytać TUTAJ.

Marek Szabrański, jako człowiek będący w branży od 2008 roku, jest skarbnicą wiedzy marketingowej, toteż rozmowa Panów obejmie szerokie spektrum tematyczne. Będzie między innymi o zmianach w kwestii wydatków na reklamę internetową na przestrzeni ostatnich lat, o korzyściach prowadzenia kampanii w internecie i efektywności w przenoszeniu budżetu. Osoby zainteresowane tą tematyką dowiedzą się także o tzn. crawlerach, wskaźniku viewability czy różnicach dzielących rich media od mediów klasycznych oraz komunikację online i offline. Nie zabraknie również odwołań do pioniera nowoczesnego marketingu – Johna Wanamakera i raportów Publicis Groupe oraz IAB POLSKA.

Przy okazji zachęcamy do zapisów na listopadowy bezpłatny webinar „Jak znaleźć swoje UVP oraz wykorzystać je w content marketingu?”, który odbędzie się 24 listopada (czwartek) o godz. 10:00, a poprowadzi go dla Was nasz Head of PR and Content Marketing Maks Michalczak.

Z tego odcinka dowiecie się: 

  • Na czym polega partnerstwo Grupy Eura7 z hi GRUPĄ?
  • W czym specjalizuje się hi GRUPA?
  • Jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniły się wydatki na reklamę internetową?
  • Czy internet jest medium policzalnym?
  • Jakie korzyści wynikają z prowadzenia kampanii w internecie?
  • Czym są crawlery?
  • Na czym polega wskaźnik viewability?
  • Czym się różnią rich media od mediów klasycznych?
  • Co wpłynęło na zmianę komunikacji rich mediowej na przełomie lat?
  • Czym jest efektywność w przenoszeniu budżetu?
  • Na czym polega różnica w komunikacji online i offline?
  • Czy media społecznościowe są przeznaczone dla wszystkich firm?
  • Z czego wynika sukces w branży marketingowej?
  • Na co pozwala firmie obecność w internecie?
  • W jaki sposób zrobić badanie rynkowe, unikając dużych wydatków?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x