- Na czym polega działalność Edu Bears?
- Kto jest bezpośrednim i pośrednim Klientem dla Edu Bears?
- Czym charakteryzuje się ich autorska metoda?
- Do kogo powinny być kierowane komunikaty reklamowe firmy – do rodzica czy do dziecka?
- Jak zmotywować dzieci do przychodzenia na zajęcia?
- Czy – nawiązując do Czech i Słowacji, gdzie Teddy Eddie prowadzi działania – komunikacja firmy różni się w zależności od kraju docelowego komunikatów?
- Jak się kształtują różnice dotyczące podejścia do nauki języka angielskiego w Polsce, Czechach i Słowacji?
- Do jakich zakątków Europy dotarła już metoda Teddy Eddie?
- Co może irytować rodziców w komunikatach reklamowych?
- Czy firmy liczą się z marketingiem szeptanym i korzystają z niego podczas planowania kampanii reklamowych?
- Jakie działania marketingowe planuje Teddy Eddie na rok 2023?
- Jak działa siła rekomendacji?
- W których działaniach marketingowych Edu Bears widzi potencjał, a w których nie?
- Czy istnieje uniwersalny mechanizm do zastosowania przy kampaniach reklamowych?
Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:
- software house Eura7
- kreatywna agencja reklamowa abanana
- programy lojalnościowe Viscale
Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
- pracuj w Grupie Eura7
- uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
- zostań dostawcą Grupy Eura7
- stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680