Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Jak wygląda praca rzecznika prasowego w Wiśle Kraków?

Cześć! Maks – świeżo upieczony Head of PR and Content Marketing grupy Eura7, który z początkiem lutego br. po pięciu latach w firmie objął tę funkcję, kontynuuje ze swoim dzisiejszym gościem – rozpoczęty już w poprzednim odcinku cyklu MLG – temat pracy rzecznika prasowego w branży sportowej. Tym razem swoim doświadczeniem podzieli się Karolina Kawula-Biedrzycka, która w marcu br. będzie obchodzić 3. rocznicę pracy na stanowisku rzeczniczki prasowej 13-krotnego mistrza Polski – Wisły Kraków. Karolino, gratulujemy! Życzymy kolejnych satysfakcjonujących lat przy Reymonta.

Wieloletni współpracownicy, których drogi zawodowe przecięły się właśnie w krakowskiej Wiśle, porozmawiają o wpływie boiskowych poczynań zespołu na komfort pracy rzecznika, o trudach komunikacji z sympatykami drużyny, gdy ich krytyczne słowa docierają do zawodników. Nie zabraknie również dyskusji na temat roli biura prasowego i obowiązków rzecznika, które niejednokrotnie przekraczają sztywne ramy piastowanego stanowiska i granice czasu pracy przypisane innym zawodom. Jako że nasze firmy funkcjonują w przestrzeni medialnej, poruszony zostanie temat tworzenia planu komunikacji w klubie sportowym. Nawiązując do wypowiedzi poprzedniego gościa MLG, podejmiemy się porównania działalności biur prasowych w różnych branżach sportowych. Karolina opowie też o swoim “dniu meczowym”, o tym co -Jej zdaniem – jest clou pracy rzecznika prasowego oraz jak zmieniają się oczekiwania kibiców względem treści publikowanych w Internecie przez klub i co jest przez nich aktualnie najbardziej pożądane.

Poznajcie razem z nami tajniki pracy rzecznika prasowego klubu piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Tych, którzy nie nadrobili zaległości, zachęcamy tym goręcej do wysłuchania poprzedniego odcinka MLG, w którym gościem Maksa był Marek Hejmo – rzecznik prasowy Kajetana Kajetanowicza, jednego z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych.

Z tego odcinka dowiecie się: 

  • Czy forma sportowa drużyny ma wpływ na komfort pracy rzecznika?
  • Czy komunikacja z kibicami należy do łatwych zajęć?
  • Czy zawodników dotykają nieprzychylne komentarze w internecie?
  • Jakie obowiązki na co dzień ma rzecznik prasowy klubu piłkarskiego? Jak wygląda jego dzień meczowy?
  • Czy rzecznik prasowy odpowiedzialny jest – w mniejszym lub większym stopniu –  za wszystkie komunikaty publikowane przez klub?
  • Z jakim wyprzedzeniem tworzony jest plan komunikacji?
  • Czy stanowisko rzecznika ma określone konkretne obowiązki, w ramach których się porusza?
  • Co jest clou pracy rzecznika?
  • Jaką rolę – oprócz kontaktu z mediami – spełnia biuro prasowe?
  • Czy biuro prasowe może być offline?
  • Ile osób powinno współtworzyć współczesne biuro prasowe?
  • Czego uczy praca w biurze prasowym?
  • Jakie treści publikowane w internecie przez klub piłkarski “klikają się” najlepiej?
  • Co – oprócz logotypu na koszulkach – ulega zmianie wraz z przybyciem do klubu nowego sponsora?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.