Podcast

Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy na nie przeznaczyć?

Cześć! W tym odcinku nasz niezastąpiony duet – Łukasz Wołek i Maks Michalczak – wprowadzi Was w bardzo ciekawy świat programów lojalnościowych i związanych z nimi nagród. Ich wypowiedzi, opinie, komentarze poparte będą wynikami raportu opracowanego przez zespół analityków Viscale z Grupy Eura7.

Pełna publikacja raportu odbędzie się podczas specjalnego webinaru,  kiedy CEO Grupy Eura7 Łukasz Wołek zreferuje temat: “Nagrody w programach lojalnościowych, czyli jaki procent obrotu mamy przeznaczyć na nie?”. Na webinar zapraszamy w najbliższą środę 25 maja o godzinie 10.00.

W najnowszym odcinku powróci nasz uroczy buzzer! Jeśli jesteście ciekawi, czemu zniknął na jakiś czas z podcastu ów charakterystyczny sygnalizator akustyczny- odpowiedź znajdziecie w nagraniu!

Zastanawialiście się, jak długo należałoby gromadzić punkty w programie lojalnościowym stacji paliw, aby uzbierać na Fiata 500? Na to pytanie (i wiele innych) możecie poznać odpowiedź już 25 maja, zapisując się na bezpłatny webinar: https://webinar.viscale.pl/.

Z tego odcinka dowiecie się: 

  • Czym właściwie jest webinar?
  • Co jest kwintesencją  programu lojalnościowego?
  • Czy program lojalnościowy musi być skomplikowany?
  • Na jakie kategorie można podzielić programy lojalnościowe?
  • Jaki rodzaj programów lojalnościowych jest najczęściej wykorzystywany?
  • Jakie cele mogą być realizowane za pośrednictwem programu lojalnościowego?
  • Które działania konsumentów mogą być nagradzane przez twórców programu?
  • Jaki procent wydanej kwoty przeznaczany jest na nagrody w branży gastronomicznej?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:

https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Podobał Ci się ten materiał?

Zostań z nami na bieżąco! Zapisz się do naszej podcastowej listy mailingowej.

Dziękuję za zapisanie się do mojej listy mailingowej.

Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację.
Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.