Najnowsze, Odcinki specjalne, Podcast

MLG: Reklama radiowa i jej tajemnice


Rozmowa obejmie szerokie spektrum tematyczne – przedstawimy definicje związane z radiowym warsztatem, mity pojawiające się w odniesieniu do tego powszechnego medium, wyzwania, proces targetowania reklam, a także wyróżniki, charakterystykę, skuteczność oraz zalety reklamy radiowej. Oczywiście nie pominiemy potencjału i perspektyw rozwoju (zarówno reklam radiowych, jak i samego radia). Jako że nawet profesjonalistom zdarza się w swej pracy popełniać błędy, i o nich będzie mowa, co jest niezwykle ważne w kontekście misji naszego podcastu.

Poniżej pytania, na które odpowiedź znajdziecie, słuchając 84. odcinka MLG:

  • Na czym polega różnica między Radiem Bielsko i Radiem Express a konkurencją?
  • Czym jest technologia DAB+?
  • Jaki potencjał ma współczesne radio?
  • Jakie są najważniejsze zalety reklamy radiowej i czym się ona charakteryzuje?
  • Jak bardzo różni się odbiór reklam w telewizji oraz w radiu?
  • Z jakim wyprzedzeniem programowane są reklamy radiowe?
  • Jakie mity krążą o reklamach radiowych?
  • Czy reklama radiowa w dobie Internetu jest nadal ważna?
  • Jak wygląda proces targetowania reklam w radiu?
  • Czym jest Radio Track, jak działa i ilu szczegółów dostarcza?
  • Dlaczego okresem weryfikacyjnym przy badaniach radiowych jest akurat tydzień?
  • Jak skutecznie rozkładać komunikaty reklamowe na przestrzeni pasma dziennego?
  • Z jakimi wyzwaniami trzeba się zmierzyć podczas tworzenia reklam i do jakiego kompromisu dążyć?
  • Jak zmienia się rola głosu narratora w reklamie radiowej?
  • Czym musi charakteryzować się najbardziej skuteczna reklama radiowa?
  • Jakie są najczęstsze błędy reklam radiowych?
  • Jakie są perspektywy rozwoju reklamy radiowej w przyszłości?

PS Aż zdumiewa, że tyle wartościowych treści na temat radia oraz reklamy radiowej udało nam się przekazać w niespełna 40-minutowym odcinku. Przekonajcie się sami, co jeszcze udało nam się przemycić podczas rozmowy z  naszym wyjątkowym Gościem! I korzystajcie z tego! Zapraszamy.

 

Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:
Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
  • pracuj w Grupie Eura7
  • uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
  • zostań dostawcą Grupy Eura7
  • stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x