
Rozmowa obejmie szerokie spektrum tematyczne – przedstawimy definicje związane z radiowym warsztatem, mity pojawiające się w odniesieniu do tego powszechnego medium, wyzwania, proces targetowania reklam, a także wyróżniki, charakterystykę, skuteczność oraz zalety reklamy radiowej. Oczywiście nie pominiemy potencjału i perspektyw rozwoju (zarówno reklam radiowych, jak i samego radia). Jako że nawet profesjonalistom zdarza się w swej pracy popełniać błędy, i o nich będzie mowa, co jest niezwykle ważne w kontekście misji naszego podcastu.
Poniżej pytania, na które odpowiedź znajdziecie, słuchając 84. odcinka MLG:
- Na czym polega różnica między Radiem Bielsko i Radiem Express a konkurencją?
 - Czym jest technologia DAB+?
 - Jaki potencjał ma współczesne radio?
 - Jakie są najważniejsze zalety reklamy radiowej i czym się ona charakteryzuje?
 - Jak bardzo różni się odbiór reklam w telewizji oraz w radiu?
 - Z jakim wyprzedzeniem programowane są reklamy radiowe?
 - Jakie mity krążą o reklamach radiowych?
 - Czy reklama radiowa w dobie Internetu jest nadal ważna?
 - Jak wygląda proces targetowania reklam w radiu?
 - Czym jest Radio Track, jak działa i ilu szczegółów dostarcza?
 - Dlaczego okresem weryfikacyjnym przy badaniach radiowych jest akurat tydzień?
 - Jak skutecznie rozkładać komunikaty reklamowe na przestrzeni pasma dziennego?
 - Z jakimi wyzwaniami trzeba się zmierzyć podczas tworzenia reklam i do jakiego kompromisu dążyć?
 - Jak zmienia się rola głosu narratora w reklamie radiowej?
 - Czym musi charakteryzować się najbardziej skuteczna reklama radiowa?
 - Jakie są najczęstsze błędy reklam radiowych?
 - Jakie są perspektywy rozwoju reklamy radiowej w przyszłości?
 
PS Aż zdumiewa, że tyle wartościowych treści na temat radia oraz reklamy radiowej udało nam się przekazać w niespełna 40-minutowym odcinku. Przekonajcie się sami, co jeszcze udało nam się przemycić podczas rozmowy z naszym wyjątkowym Gościem! I korzystajcie z tego! Zapraszamy.
- software house Eura7
 - kreatywna agencja reklamowa abanana
 - programy lojalnościowe Viscale
 
- pracuj w Grupie Eura7
 - uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
 - zostań dostawcą Grupy Eura7
 - stwórzmy razem nowy biznes
 
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680
