Odcinki specjalne, Podcast

MLG: TikTok – co go odróżnia od Facebooka i Instagrama?

  • Czym jest TikTok?
  • Co odróżnia TikToka od Instagrama i Facebooka?
  • Jak bardzo TikTok zmienił inne social media i co na to wpłynęło?
  • Czy TikTok (nadal) jest miejscem z kontentem tylko dla młodych ludzi?
  • Jak zmienił się TikTok na przestrzeni lat?
  • Jakie treści są najczęściej publikowane przez użytkowników aplikacji?
  • Jak rozkłada się podział procentowy pod względem płci na TikToku?
  • Ilu Polaków z niego korzysta?
  • Co sprawia, że aplikacja przyciąga do siebie coraz większe rzesze odbiorców?
  • Jacy twórcy są najpopularniejsi na platformie?
  • Czy istnieje jakiś klucz do zdobycia popularności na TikToku?
  • Ile twórcy mają czasu, aby swoją treścią zainteresować przeciętnego użytkownika?
  • Czym jest teoria „wsadowa”?
  • Na czym polega „tryb młodzieżowy” na Douyin (chińskim odpowiedniku TikToka)?

 

Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:
Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
  • pracuj w Grupie Eura7
  • uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
  • zostań dostawcą Grupy Eura7
  • stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x