- Czym jest TikTok?
- Co odróżnia TikToka od Instagrama i Facebooka?
- Jak bardzo TikTok zmienił inne social media i co na to wpłynęło?
- Czy TikTok (nadal) jest miejscem z kontentem tylko dla młodych ludzi?
- Jak zmienił się TikTok na przestrzeni lat?
- Jakie treści są najczęściej publikowane przez użytkowników aplikacji?
- Jak rozkłada się podział procentowy pod względem płci na TikToku?
- Ilu Polaków z niego korzysta?
- Co sprawia, że aplikacja przyciąga do siebie coraz większe rzesze odbiorców?
- Jacy twórcy są najpopularniejsi na platformie?
- Czy istnieje jakiś klucz do zdobycia popularności na TikToku?
- Ile twórcy mają czasu, aby swoją treścią zainteresować przeciętnego użytkownika?
- Czym jest teoria „wsadowa”?
- Na czym polega „tryb młodzieżowy” na Douyin (chińskim odpowiedniku TikToka)?
Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:
- software house Eura7
- kreatywna agencja reklamowa abanana
- programy lojalnościowe Viscale
Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
- pracuj w Grupie Eura7
- uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
- zostań dostawcą Grupy Eura7
- stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680