Abanana, Eura7, Eventy i ambienty, Internet ASAP, Najnowsze, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Moc atrakcji i wielkie świętowanie – 20 urodziny grupy Eura7!

Czwartkowy wieczór 21 listopada 2019 roku w The Stage w Krakowie wszyscy obecni zapamiętają na co najmniej kilka następnych lat. Wówczas odbyły się huczne 20 urodziny grupy Eura7. Od samego początku imprezy panowała świetna atmosfera, a zarówno pracownicy Eura7 i Abanana, jak i zaproszeni goście – klienci oraz byli pracownicy – dobrze się bawili i wyczekiwali kolejnych atrakcji, których było niemało!

Kieliszek szampana oraz liczne „small talks” umiliły gościom czas oczekiwania na godzinę, na którą zaplanowano oficjalne otwarcie wydarzenia oraz premierę raportu Młodzież, social media i marketing, przy którym współpracowały agencja Abanana oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow. Dzięki badaniu, które przeprowadzono w grupie młodzieży w wieku od 15 do 19 lat, można dowiedzieć się m.in. tego, że ankietowani zwykle zdają sobie sprawę ze swojego uzależnienia od sieci i social mediów. Coraz częściej umieją też rozpoznać płatną współpracę obserwowanego influencera z daną marką. Pytani o to, jakie marki najlepiej radzą sobie w mediach społecznościowych i jakie kampanie najbardziej zapadły im w pamięć, wymieniają głównie marki sportowe jak Nike czy Adidas, ale też kosmetyczne, spożywcze i gastronomiczne, np. Coca-Colę i McDonalds. Wśród najbardziej angażujących profili nie brakuje też jednak Zakładu Pogrzebowego A.S. Bytom… Aby pobrać raport i dowiedzieć się, jak młodzież porusza się w sferze social mediów, należy przejść do tego linku.

Pozostając w akcencie młodzieżowym, CEO Eura7, Łukasz Wołek, zaprosił na scenę wszystkich managerów działów, aby mogli przedstawić z imienia każdego pracownika, który obecnie jest członkiem grupy Eura7. Przy okazji Łukasz miał okazję powspominać i opowiedzieć, gdzie firma była 20 lat temu i jak wyglądały jej początki (bonusowo goście mogli ujrzeć bezcenne zdjęcia sprzed dwóch dekad!), jakie realizacje i klienci były jednymi z pierwszych, a jak jej struktura i działania wyglądają dzisiaj.

Po nostalgicznej prezentacji tłum został porwany przez Maksa Michalczaka, PR Managera Abanana, oraz Bartka Dziedzica, Junior PR Specialist Abanana, którzy ożywili nastrój, zapowiadając quiz wiedzy z 20 lat życia Eura7 „Traf siódemeczkę”. Ekspresowo utworzono 5 zespołów składających się z pracowników, członków ich rodzin oraz klientów i przyjaciół Eura7.

Rywalizacja była zacięta, a uczestnicy nadawali grze zabójcze tempo – na szczęście udało się zapanować nad liczeniem punktów (co nie było łatwe, bo pojawiały się także ujemne) i okazało się, że pierwsze miejsce zajęła drużyna Sylwii (UX Designer w Eura7), druga na podium była Karolina (Community Manager Abanana) z zespołem, natomiast trzecie miejsce dostało się ex aequo ekipom Siarki, czyli Piotra, szefa działu IT Eura7, oraz Marcina – New Business Managera. Co prawda nie wszyscy obecni brali czynny udział w quizie, natomiast niebędący w żadnej drużynie pełnili rolę niesamowicie zaangażowanej publiczności. Niebanalne i zabawne pytania (i odpowiedzi) absorbowały zresztą całą uwagę!

Gdy odbyło się już rozdanie nagród, rozpoczął się panel dyskusyjny pt. „Gdzie będziemy za dwie dekady?”. W roli prowadzącego wystąpił Łukasz Wołek, natomiast gośćmi byli:

  • Aleksandra Kucała, Marketing Manager I.D.C. Polonia S.A.,
  • Daniela Jasińska-Kłoda, Research & Grow,
  • Piotr Szmiłyk, Head of Design Eura7,
  • Tomasz Jarzębiński, Marketing Manager Bodypak,
  • Tomasz Wesołowski, Edward.

Dyskutowano m.in. o kierunku rozwoju poszczególnych działów w agencjach. Jeżeli chodzi np. o visual, Piotr Szmiłyk prognozuje, że to wideo będą pełniły kluczową rolę. Wiele procesów mają też zastąpić roboty – i to nie tylko na etapie produkcji, ale też promocji. Dzieje się to właściwie już teraz, a za przykład może posłużyć np. sklep Zara, który w krakowskiej galerii handlowej Bonarka otworzył największy sklep w Polsce z pierwszym w naszym kraju zautomatyzowanym punktem odbioru zamówień złożonych online. Wystarczy kod QR lub PIN, aby automat w ciągu kilku sekund wydał nasze zamówienie (a może przechowywać nawet 900 paczek!). Obecnie do wydania przesyłki i tak potrzebny jest personel, ale wydaje się, że za 20 lat będziemy mogli się spodziewać zautomatyzowanej obsługi już w 100%.

Zwieńczeniem oficjalnej części imprezy był oczywiście tort. Przysłowiową wisienką był natomiast bilard show w wykonaniu Łukasza Szywały, mistrza i rekordzisty świata w bilardzie artystycznym. W The Stage znajdują się bowiem stoły bilardowe i niemal każdy uczestnik urodzin miał okazję rozegrać partię czy dwie, jednak aby móc wykonać takie triki, jakie prezentował Łukasz, ochotnicy musieliby spędzić setki godzin na praktyce. Podziwiając pokaz i techniczne możliwości mistrza, goście płynnie przeszli do uprawiania tzw. networkingu, z każdą godziną coraz mniej oficjalnego.

Serdecznie dziękujemy wszystkim za przybycie i za świętowanie wspólnie z nami tej wyjątkowej, okrągłej rocznicy. Mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście! Do zobaczenia!

Fot. Paweł Moś

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL