Doświadczenia

Najdroższe reklamy są na pierwszej i… na ostatniej stronie czasopisma

W rozgrywkach gminnych, o których już pisaliśmy na stronach Labbera, przegraliśmy wczoraj oba mecze 0:3 i 2:4. Zwycięzcom gratulujemy! Prawdę mówiąc, jeżeli spotkania trwały by tylko po 10 minut, zgarnęlibyśmy 4 punkty. Niestety i tym razem nie udało się.

Przyczyną porażki najprawdopodobniej była pizza, którą cała drużyna posiliła się  podczas szkolenia z wyrażeń regularnych na dwie godziny przed meczem.

Tak czy inaczej będąc na ostatnim miejscu w tabeli jesteśmy drugą, najbardziej rozpoznawalną drużyną rozgrywek. A w marketingu chyba o to chodzi ??!!  :).

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL