Doświadczenia

Naturell z nową odsłoną strony internetowej

W pełni responsywna strona

Według raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” w Polsce jest 15,9 milionów aktywnych internautów mobilnych. Zauważalny jest trend rosnącej konsumpcji internetu przez smartfony i tablety.

Firma Naturell postanowiła dostosować się do swoich użytkowników, którzy korzystają z wielu ekranów i zainwestowała w stronę projektowaną w oparciu o RWD. Dodatkowo umożliwiła dokonywanie płatności online, w celu przyśpieszenia procesu realizacji zamówień. Dzięki responsywności elastyczna strona dopasowuje się do ekranu, nie przyjmując miniaturowych rozmiarów czcionek. Dzięki temu można wygodnie korzystać ze strony z laptopa, tabletu i smartfona.

– Poza RWD poprawiliśmy również ścieżkę zakupową klienta. Na podstawie rozmów i konsultacji z przedstawicielem firmy Naturell zlokalizowaliśmy miejsca na ścieżce zakupu, które stanowiły lub mogły stanowić potencjalny problem dla klientów i wpływać na decyzję o przerwaniu procesu zakupowego. Poprawiliśmy jakość komunikatów prezentowanych użytkownikowi i zmieniliśmy wygląd poszczególnych kroków tak, aby każdy zawierał tylko informacje niezbędne odbiorcy na danym etapie. Zrezygnowaliśmy z niepotrzebnych pól w formularzu zamówienia. Dostosowaliśmy treści na stronie do wybieranych przez użytkownika opcji zamówienia – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director w Eura7.

Firma Naturell jest klientem agencji Eura7 od 2007 roku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x