Abanana, Doświadczenia, Najnowsze, Omówienia projektów, Popularne, Reklama

Newbridge i jego centra handlowe w nowej odsłonie dzięki Abanana

Agencja Abanana stworzyła nową identyfikację wizualną dla inwestora i dewelopera firmy Newbridge Poland Sp. z o.o i jego trzech centrów handlowych znajdujących się w Krakowie, Łodzi oraz Toruniu.

Oprócz zarządzania aktywami, firma Newbridge dba o to, aby były one zgodne ze standardami marki, czyli stanowiły integralne części lokalnych społeczności; były położone w otoczeniu osiedli mieszkaniowych, były przyjazne dla rodzin, a ich miks najemców dopasowany był do codziennych potrzeb lokalnego rynku.

Stąd też decyzja o zmianie nazw oraz identyfikacji wizualnej trzech centrów handlowych. Nowe Czyżyny, Nowa Górna i Nowe Bielawy to aktualne nazwy Centrum Handlowego Czyżyny, Centrum Handlowego Guliwer oraz Centrum Handlowego Bielawy. Jak wyglądał sam proces decyzyjny w sprawie odświeżenia szaty graficznej Newbridge oraz zarządzanych przez przedsiębiorstwo obiektów? „Opieraliśmy się na założeniach takich jak: zwiększenie przystępności marki, zaangażowanie młodszych klientów, ujednolicenie, a także promowanie nowego modelu nazewnictwa i „nowości” samej w sobie” – mówi Adam Fatyga, Senior Account Manager.

Następnie dodaje: „Wraz z Klientem zdecydowaliśmy się na maksymalne ujednolicenie identyfikacji. Tym samym centra handlowe znajdujące się w różnych miastach zyskały taki sam sygnet, font oraz nowe nazwy”.

Transformacji poddano również logo Newbridge. Zmniejszono sygnet, zmodyfikowano środkową linię, zmieniono wygląd litery „N”, nieznacznie przybliżono sygnet do logotypu i pogrubiono jego linię, a także zrezygnowano z kapitalików w nazwie.

„Te działania były nam szczególnie bliskie ze względu na przygotowywanie identyfikacji wizualnej również dla Nowych Czyżyn (dawniej Centrum Handlowego Czyżyny), które znajdują się zaledwie kilkaset metrów od naszego biura. Dzięki znajomości lokalnej społeczności, którą sami współtworzymy, posiadaliśmy insight, który przy tym projekcie skutecznie wdrożyliśmy” – kończy Maks Michalczak, PR manager Abanana.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL