Doświadczenia, Facebook, Internet ASAP

O marketingu przy śniadaniu – cykl Internet ASAP

W które nowe kanały społecznościowe warto inwestować? Co zrobić by nie płacić 2 razy za serwis WWW? Jak skutecznie budować zaangażowanie i zasięg na Instagramie? Jak pracować z agencją i domem produkcyjnym, by proces tworzenia spotu reklamowego przebiegł bez zakłóceń, a efekt spełnił oczekiwania? – odpowiedzi na te pytania znają już uczestnicy Śniadań Marketingowych Internet ASAP.

asap-napoleon

Organizowane przez agencję Eura7 ekskluzywne spotkania odbywają się co dwa miesiące w Krakowie i Warszawie. W kameralnym gronie uczestnicy mogą poznawać aktualne trendy i narzędzia oraz wymieniać się doświadczeniami. Ideą spotkań jest połączenie luźnej atmosfery śniadań z wysoką wartością merytoryczną, znaną z konferencji Internet ASAP. Wśród dotychczasowych prelegentów znaleźli się m.in. Marcin Andruchów z domu produkcyjnego Muchas Gracias, Przemysław Matyjaszczyk z agencji SEO Whites oraz Agnieszka Krok, która kieruje działem kreacji w Abanana Advertising.

21

Oprócz części wykładowej ważnym elementem spotkań stały się dyskusje i warsztaty, podczas których uczestnicy mają szansę na wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów. Wszystko odbywa się przy zapachu świeżo parzonej kawy, rogalików croissant i innych specjałów przygotowanych przez organizatorów.

Najbliższa edycja poświęcona będzie najnowszym trendom komunikacji marek na Facebooku i Instagramie. Spotykamy się 31 marca w Warszawie i 6 kwietnia w Krakowie. Zapraszamy w szczególności dyrektorów działów marketingu, brand managerów i specjalistów ds. komunikacji marek. Jeśli chcesz wziąć udział – wypełnij formularz: http://bit.ly/1QUcrYr. Udział w Śniadaniach Marketingowych jest bezpłatny.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL