Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Omówienia projektów

#PasazGrunwaldzki – case study akcji na Instagramie

W trakcie trwania akcji aplikację konkursową odwiedziło przeszło 1300 użytkowników, przesłano ponad 100 zdjęć. Spośród nich komisja wybrała 6 najciekawszych, które zostały nagrodzone albumami Grand Press Photo oraz bonami wartościowymi na zakupy w Pasażu. Publikowane treści rozchodziły się po sieci wirusowo. Każde opublikowane zdjęcie zobaczyła nie tylko grupa znajomych danego użytkownika w aplikacji Instagram, ale również setki osób przeszukujące Instagram przy pomocy hashtagów. Do Wrocławian docieraliśmy też aktywną komunikacją, monitorując zdjęcia pojawiające się na Instagramie.

Łączny zasięg informacji o akcji szacowany jest na kilkadziesiąt tysięcy osób. W wyniku działań agencji Eura7 profil Pasażu Grunwaldzkiego na Instagramie stał się najbardziej popularnym profilem wśród polskich centrów handlowych.

PGinstagram1

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x