Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Omówienia projektów

#PasazGrunwaldzki – case study akcji na Instagramie

Korzystając z okazji wystawy Grand Press Photo 2013, rozpoczęliśmy komunikację wrocławskiego centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki na Instagramie.

Przygotowaliśmy konkurs dla użytkowników Instagramu, który polegał na robieniu zdjęć.  Aby wziąć udział w konkursie użytkownik musiał zalogować się do aplikacji przez Instagram Connect, a następnie publikować na swoim profilu autorskie zdjęcia z hashtagiem #pasazgrunwaldzki. Zdjęcia były automatycznie wyświetlane na stronie aplikacji.

PGinstagram2

W trakcie trwania akcji aplikację konkursową odwiedziło przeszło 1300 użytkowników, przesłano ponad 100 zdjęć. Spośród nich komisja wybrała 6 najciekawszych, które zostały nagrodzone albumami Grand Press Photo oraz bonami wartościowymi na zakupy w Pasażu. Publikowane treści rozchodziły się po sieci wirusowo. Każde opublikowane zdjęcie zobaczyła nie tylko grupa znajomych danego użytkownika w aplikacji Instagram, ale również setki osób przeszukujące Instagram przy pomocy hashtagów. Do Wrocławian docieraliśmy też aktywną komunikacją, monitorując zdjęcia pojawiające się na Instagramie.

Łączny zasięg informacji o akcji szacowany jest na kilkadziesiąt tysięcy osób. W wyniku działań agencji Eura7 profil Pasażu Grunwaldzkiego na Instagramie stał się najbardziej popularnym profilem wśród polskich centrów handlowych.

PGinstagram1

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x