Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Omówienia projektów

#PasazGrunwaldzki – case study akcji na Instagramie

Korzystając z okazji wystawy Grand Press Photo 2013, rozpoczęliśmy komunikację wrocławskiego centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki na Instagramie.

Przygotowaliśmy konkurs dla użytkowników Instagramu, który polegał na robieniu zdjęć.  Aby wziąć udział w konkursie użytkownik musiał zalogować się do aplikacji przez Instagram Connect, a następnie publikować na swoim profilu autorskie zdjęcia z hashtagiem #pasazgrunwaldzki. Zdjęcia były automatycznie wyświetlane na stronie aplikacji.

PGinstagram2

W trakcie trwania akcji aplikację konkursową odwiedziło przeszło 1300 użytkowników, przesłano ponad 100 zdjęć. Spośród nich komisja wybrała 6 najciekawszych, które zostały nagrodzone albumami Grand Press Photo oraz bonami wartościowymi na zakupy w Pasażu. Publikowane treści rozchodziły się po sieci wirusowo. Każde opublikowane zdjęcie zobaczyła nie tylko grupa znajomych danego użytkownika w aplikacji Instagram, ale również setki osób przeszukujące Instagram przy pomocy hashtagów. Do Wrocławian docieraliśmy też aktywną komunikacją, monitorując zdjęcia pojawiające się na Instagramie.

Łączny zasięg informacji o akcji szacowany jest na kilkadziesiąt tysięcy osób. W wyniku działań agencji Eura7 profil Pasażu Grunwaldzkiego na Instagramie stał się najbardziej popularnym profilem wśród polskich centrów handlowych.

PGinstagram1

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL