Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Omówienia projektów

#PasazGrunwaldzki – case study akcji na Instagramie

Korzystając z okazji wystawy Grand Press Photo 2013, rozpoczęliśmy komunikację wrocławskiego centrum handlowego Pasaż Grunwaldzki na Instagramie.

Przygotowaliśmy konkurs dla użytkowników Instagramu, który polegał na robieniu zdjęć.  Aby wziąć udział w konkursie użytkownik musiał zalogować się do aplikacji przez Instagram Connect, a następnie publikować na swoim profilu autorskie zdjęcia z hashtagiem #pasazgrunwaldzki. Zdjęcia były automatycznie wyświetlane na stronie aplikacji.

PGinstagram2

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x