Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Pizza Hut łagodzi ból po zakochaniu na Walentynki


Pizza Hut, chcąc pomóc klientom uniknąć niezręcznej rozmowy o rozstaniu, wprowadza ofertę „Goodbye Pies”. Klienci mogą wejść na stronę GoodbyePies.com, aby wysłać darmową pizzę do przyszłego ex. W ramach oferty, pizza dostarczana jest w specjalnych pudełkach z prostym przekazem, na której górze jest miejsce na dopisanie imienia przyszłego ex.

Oferta dostępna jest tylko w wybranych lokalizacjach w trzech miastach – Nowym Jorku, Chicago i Miami – które są „notorycznie znane z załamań serc”, jak wskazuje informacja prasowa. Dla klientów spoza tych rynków Pizza Hut przygotowała alternatywę – napisze za nich wiadomość z informacją o rozstaniu, która zawiera również link do karty podarunkowej.

Nowa oferta „Goodbye Pies” jest częścią kampanii reklamowej „Pizza wHut!?”, która jest realizowana w całym kraju. Pizza Hut kontynuuje w ten sposób swoje starania o budowanie silniejszych relacji z klientami poprzez twórcze użycie technologii mobilnych.

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x