Pizza Hut, chcąc pomóc klientom uniknąć niezręcznej rozmowy o rozstaniu, wprowadza ofertę „Goodbye Pies”. Klienci mogą wejść na stronę GoodbyePies.com, aby wysłać darmową pizzę do przyszłego ex. W ramach oferty, pizza dostarczana jest w specjalnych pudełkach z prostym przekazem, na której górze jest miejsce na dopisanie imienia przyszłego ex.
Oferta dostępna jest tylko w wybranych lokalizacjach w trzech miastach – Nowym Jorku, Chicago i Miami – które są „notorycznie znane z załamań serc”, jak wskazuje informacja prasowa. Dla klientów spoza tych rynków Pizza Hut przygotowała alternatywę – napisze za nich wiadomość z informacją o rozstaniu, która zawiera również link do karty podarunkowej.
Nowa oferta „Goodbye Pies” jest częścią kampanii reklamowej „Pizza wHut!?”, która jest realizowana w całym kraju. Pizza Hut kontynuuje w ten sposób swoje starania o budowanie silniejszych relacji z klientami poprzez twórcze użycie technologii mobilnych.