Abanana, Doświadczenia, Eventy i ambienty, Najnowsze, Z życia firmy eura7

Po burzy zawsze wychodzi słońce… i zaczyna się Kraków Business Run 2019!

W ostatnią z kapryśnych, wrześniowych sobót na obszarze krakowskiego Starego Miasta odbył się Poland Business Run. Poranna ulewa nie zachęcała do wyjścia z domu, jednak po przybyciu uczestników na miejsce pogoda stwierdziła, że da szansę biegaczom i nie przeszkodzi w tej szlachetnej inicjatywie.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że w Krakowie do startu zgłosiło się najwięcej uczestników, bo aż 7090! O godzinie 10.00 rozpoczęła się energetyczna rozgrzewka, aby o 10.30 bieg mógł się rozpocząć. Ekipa Abanana Advertising – czyli Ula, Karol, Paweł, Jarek i Marcin – również brała udział w wyzwaniu, a mimo pierwszego takiego startu oraz tłumów poszło jej naprawdę dobrze!

ekipa Abanany

“Mieliśmy niemałą tremę, bo to był debiut. Poranek raczej nie nastrajał optymistycznie, ale nikt nie brał pod uwagę rezygnacji. Opłaciło się! Powitała nas wspaniała atmosfera wydarzenia. Biegłem pierwszy – myślałem, że uda się wypracować dobry start dla zespołu, ale zanim ponad 7000 zawodników rozciągnęło się wzdłuż trasy i zrobiło trochę miejsca na sprint, minęło trochę czasu. Ostatecznie uplasowaliśmy się na 611 miejscu na 1500 startujących drużyn, co jest świetnym wynikiem” – mówi kapitan drużyny Abanana Advertising i jednocześnie nasz New Business Manager, Marcin Jaśko.

tabela wyników

Trasa prowadziła z rynku przez ul. Sławkowską, Planty, ścieżki wokół Wawelu oraz ul. Grodzką aż do miejsca startu i jednocześnie strefy zmian, ponieważ Poland Business Run to bieg sztafetowy. Tak wypowiada się o wydarzeniu jeden z członków naszej agencyjnej drużyny, Paweł Moś:

“Sama trasa i bieg były bardzo przyjemne, pomimo wcześniejszej ulewy. Wzdłuż drogi na Plantach i przy Wiśle zagrzewał nas doping kibiców, szczególnie tłumnie zebranych na krakowskim Rynku. Wszyscy jesteśmy zadowoleni z naszego sportowego debiutu jako Abanana. Każdy uczestnik dostał też na końcu biegu medal – to satysfakcjonujący i mobilizujący gest, kiedy wraca się do domu zmęczonym po tylu emocjach, ale i naładowanym pozytywną energią. Dla mnie i tak najważniejsza była charytatywna idea Business Run – dla uczestników to tylko 3,8 km, a dla potrzebujących wsparcie w postaci rehabilitacji, nowych sprzętów czy protez, które umożliwiają im normalne funkcjonowanie”.

ekipa Abanany po biegu

Agencja Abanana wsparła Poland Business Run 2019 stworzeniem chatbota, który usprawniał komunikację uczestników oraz organizatorów, odpowiadając na powtarzalne, choć nieoczywiste pytania dotyczące organizacji biegu.

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL