Z przymrużeniem oka, Z życia firmy eura7

Pod sporym impactem…

Zorganizowana wczoraj w Warszawie pierwsza edycja Social Impact miała naprawdę sporo zalet i – tak trochę z przymrużeniem oka – tę wadę, że trwała tylko jeden dzień.

labber.pl

Konferencja była pomyślana jako spotkanie osób zainteresowanych tematyką social media, działaniami marketingowymi w socnecie oraz mierzeniem ich skuteczności. Przyjęta forma krótkich prelekcji była dobrym wyborem, bo pozwoliła na zaprezentowanie różnych punktów widzenia na jedno (wałkowane od dobrych kilku miesięcy) zagadnienie. Tak, o „społecznościówkach” da się jeszcze mówić odkrywczo i ciekawie.

Najważniejsze, że część wystąpień miała interesujące, (bo) naukowe podejście do sieci społecznych oraz ich analizy. Te, które polegały na prezentacji case’ów, przez ich dobór oraz sposób ‚podania’, (w większości)  wiązały się z konkretnymi wnioskami, a nie – tylko i wyłącznie – świechtaniem social sloganów.

Nie rozpisując się niepotrzebnie: konferencja wyróżniała się spośród innych przyjemnie edukacyjnym charakterem, dobrym zaplanowaniem przestrzeni w Obiekcie Znalezionym, a nieobecni niech żałują, że nie posłuchali o „dyfuzji innowacji”, sposobach łowienia trendsetterów (polecam!) oraz o różnicach/ podobieństwach, SERPów FB i Google’a.

Część prezentacji, i dobrze!, można podejrzeć w sieci.

PS Zdecydowanie czekam na kolejną edycję spotkania!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL