Doświadczenia, Internet ASAP, Z życia firmy eura7

Podsumowanie konferencji Internet ASAP 2015

Jestem dumny. Wraz z całą ekipą Eura7 i Abanana zrealizowaliśmy 4. edycję Internet ASAP na bardzo wysokim poziomie. Wiemy o tym od uczestników. Na etapie przygotowań najwięcej troski przysparzała mi strona merytoryczna: Czy autopromocja nie przyćmi wartościowej wiedzy? Czy prelegenci spełnią oczekiwania? Spełnili, z nawiązką. Przekonajcie się sami.

ASAP_infografika_1 (2)

O wartości konferencji często decyduje ten, kto ją finansuje. Znamy sporo wydarzeń, które bardziej przypominają serię prezentacji sprzedażowych, i tego obawiałem się przygotowując program Internet ASAP 2015. Udało się jednak wypracować chyba optymalny model, w którym występują:

  • Eksperci naprawdę niezależni – o takiej pozycji, że nie muszą się już „lansować”.
  • Praktycy z firm-klientów, którzy mogą podzielić się doświadczeniem najbliższym uczestnikom konferencji.
  • Przedstawiciele firm oferujących użyteczne rozwiązania, którzy wolą podzielić się wiedzą i podrzucić inspiracje, zamiast na siłę prezentować swoje usługi. Bo wiedzą, że to się opłaca.

Efekt? Średnia ocena prelekcji na konferencji wyniosła 4,63, czyli „piątka minus”. Co ciekawe, obok gwiazd, ocenionych na „szóstkę” – jak p. Maciej Tesławski, czy Maciej Budzich, bardzo wysoko oceniono właśnie „dostawców”. Którzy, wg słów Piotra Golczyka z Luxoftu, opowiadali nie „co robią”, ale „jak robią”. – Poznaję ludzi, z którymi mogę współpracować i technologie, z którymi być może nie zetknęłabym się przy pracy – powiedziała np. Katarzyna Jasińska, marketer z firmy Biomed.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno tematykę, prelekcje, jak i organizację wydarzenia. Za największą wartość konferencji uznawano najczęściej różnorodność tematów i prelegentów. Na drugim miejscu – efektywny networking. – Spotykamy ludzi z trzech poziomów: praktyków z działów marketingu, agencji, oraz teoretyków, i możemy usłyszeć jakie są perspektywy na przyszłość – stwierdziła Aleksandra Chalimoniuk z Sokołowa. A Andrzej Zemła z Grupy Inco dodał – Jak do tej pory, Internet ASAP to najciekawsze wydarzenie w branży w tym roku. Niesamowita ilość wiedzy, do przełożenia na pracę z marką.

Zresztą, sami zobaczcie prezentacje. Wystarczy podzielić się na Facebooku, Twitterze lub Linkedinie.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL