Hashlovers, Instagram, Internet ASAP, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Podsumowanie roku 2015 w agencji Eura7

Agencja Eura7 skończyła rok z 15 nowymi klientami i kilkoma kolejnymi dużymi projektami na koncie.

W ciągu ostatniego roku agencja wdrożyła m.in. 7 serwisów dla centrów handlowych Plaza i Sadyba Best Mall należących do firmy Klépierre, rozbudowany serwis produktowy IGEPA Viscom, mobilny serwis www Grupy Maspex, multimedialną prezentację on-line koncernu ABB oraz aplikację Stek Timer i serwis mobilny dla Sokołowa. Ponadto dziesiątki landing page’y oraz aplikacji zintegrowanych z Facebookiem i Instagramem realizowanych na potrzeby kampanii prowadzonych przez siostrzaną agencję komunikacji marketingowej Abanana.

Do grona klientów agencji w 2015 dołączyły m.in.: Oknoplast, Lactovaginal (Biomed), Malma (Grupa Maspex), Remington, Fundacja Fabryki Marzeń i kilka innych firm, których w tym momencie agencja nie może jeszcze komunikować.

Ponadto w 2015 roku Eura7 zorganizowała 4. edycję konferencji Internet ASAP oraz cykl śniadań marketingowych pod tą samą marką. Agencja rozwija także aplikację #hashlovers, służącą do zwiększania zasięgów komunikacji marek na Instagramie.

Podsumowanie roku 2015 w agencji Eura7

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL