Abanana, Eventy i ambienty, Internet ASAP, Omówienia projektów, Popularne, Reklama, Top 5, Wewnętrzne

Ponad 50 osób na Internet ASAP w Krakowie

Minęło właśnie jedyne w tym roku śniadanie marketingowe Internet ASAP. Tegoroczna edycja była 11. z kolei spotkaniem i 10 października 2018 roku smacznie się rozgościła w Hotelu Swing w Krakowie.

Czym jest Internet ASAP? Krótkie przypomnienie: to cykl szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów, organizowanych przez agencję Abanana. W trakcie spotkania goście, reprezentujący m.in. działy marketingowe znanych firm, mają okazję poznać najnowsze trendy w branży reklamowej i innowacyjne strategie zarządzania, a także wymienić się doświadczeniem i poznać potencjalnych partnerów biznesowych.

Dlaczego o tym warto wiedzieć? Liczba uczestników, reprezentujących firmy z zupełnie różnych sektorów rynku, świadczy o tym, że potrzebne są spotkania, w trakcie których można porozmawiać o stanie marketingu cyfrowego i nowych trendach w reklamie. Swobodna atmosfera śniadania i wystąpienia prowadzone przez specjalistów z branży, jednak językiem zrozumiałym dla wszystkich, pozwalają razem z kawą przyjąć energetyzującą dawkę wiedzy w lekkostrawnej formie.

Rok temu Internet ASAP gościł w stolicy Górnego Śląska, tym razem zaprosił do Małopolski. Jakie tematy poruszono?

Po śniadaniu i rejestracji gości spotkanie otworzył Łukasz Wołek, pomysłodawca  projektu i CEO agencji Abanana oraz Eura7. Tematem jego wystąpienia były programy lojalnościowe. Do realizacji jakich celów może posłużyć program lojalnościowy? Jak zaplanować go w taki sposób, by był efektywny? Na te pytania odpowiedział CEO krakowskich agencji, związany z marketingiem od kilkunastu lat,  po czym przedstawił zarys optymalnego programu lojalnościowego i przybliżył jego funkcjonowanie na przykładach wyjętych wprost z własnych doświadczeń.

Potem miejsce Łukasza Wołka zajął kolejny prelegent – Michał Biedrzycki, CEO Podarowane.pl. Omówił rynek gadżetów reklamowych. Któż z nas nie ucieszył się choćby troszkę z długopisu lub ołówka zdobytego podczas jakichkolwiek targów? Kto nigdy nie sięgnął ukradkiem do koszyka pełnego cukierków? Biedrzycki wyjaśnił, jak zaprojektować i wybrać właściwy gadżet do promocji swojej marki, by wzbudzić zaufanie, a nawet wdzięczność klienta.

Po przerwie na wymianę wrażeń i drugą kawę lub przekąskę Jakub Wołek odkrył nieco kulisy działania nowoczesnej i jednej z najbardziej innowacyjnych drukarni na świecie – drukarni online Chroma.

Rafał Szychowski i Tomasz Sokół z kolei również odsłonili  przed gośćmi nieco tajemnic swojego fachu. A przynajmniej, jak sami to określili, jedynie wierzchołek góry lodowej świata big data. CEO OAN, sieci reklamowej realizującej kampanie online w modelu programmatic, korzystając z wysokiej jakości danych o klientach, pokazali, jak przystępne w odbiorze są wyniki danych, przetworzonych przez algorytmy ich dzieła.

Ostatni wykład prawdopodobnie był tym, na który wielu czekało. Piotr Golczyk przedstawił  prezentację zawierającą merytoryczną esencję swojej nowej książki, zapowiadanej jako dogłębna i szczera analiza marketingu, uwzględniająca postawy wobec tej dziedziny naszej aktywności.  Na ekranie pojawiły się takie hasła jak agile marketing, data driven management i experiment friendly environment. Golczykowi nie można odmówić zdolności retorycznych i tego, że jego wystąpienie pozostawiło w głowach uczestników coś, co można nazwać zalążkiem design thinking.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.