Ciekawostki branżowe, labber.pl - ogólne, Public Relations, Technologie

Press Service – narzędzie do monitorowania mediów

Monitorowanie mediów społecznościowych to stosunkowo młode interaktywne narzędzie służące marketingowcom. Pomaga wszystkim zainteresowanym, a szczególnie social media managerom czy pijarowcom lepiej poznać rynek funkcjonowania klienta, pozwala na obserwowanie działań konkurencji, monitoring marki, służy ochronie wizerunku i konstruktywnemu planowaniu działań producenta. Jednak monitorowanie Internetu to tylko jedno źródło informacji, dobrze jest mieć także analityczny research tradycyjnych mediów, takich jak prasa, radio czy telewizja. Wówczas do akcji włączyć należy narzędzie Press Service, bez którego profesjonalny PR także się nie odbędzie.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x