Abanana, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Media społecznościowe, Najnowsze, Public Relations, Technologie

Przyszłość VOD i telewizji tradycyjnej

Usługi VOD dynamicznie się rozrastają. Od momentu tzw. soft launch Netflixa, czyli wprowadzenia tej usługi do ponad 190 krajów, w tym Polski, a nieco później uruchomienia Amazon Prime Video oraz Showmax, technologia SVOD szybko zaczęła zdobywać popularność. Łączna liczba indywidualnych abonentów Netflixa w ostatnim raportowanym okresie 2017 roku wyniosła 111 mln.

Tymczasem badania stanu oglądalności tradycyjnej telewizji w drugiej połowie 2017 roku wykazały, że wśród amerykańskich millenialsów, w ciągu ostatnich 6 lat oglądalność spadła o 10 godzin tygodniowo. Innymi słowy czas telewizyjny ponad połowy grupy widzów w tym wieku przeniósł się na inne aktywności.

Co wpływa na powolny spadek oglądalności telewizji tradycyjnej? Czy najmłodsze targety będą coraz chętniej korzystać z usług VOD, porzucając na stałe telewizję? Czy w przyszłości i tak nawet na rynku VOD będzie królować oferta kanałów TV, bo to wciąż nadawcy telewizyjni pozostaną największymi producentami treści?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w marcowym wydaniu TV lidera, w artykule poświęconym przyszłości usług VOD i tradycyjnej telewizji, gdzie wśród specjalistów z branży medialnej znajdziecie opinię CEO agencji Abanana, Łukasza Wołka.

 

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL