Doświadczenia, Nowinki techniczne, Reklama

Reklama z pomysłem

Wczoraj, jak każdego ranka tradycyjnie popijałem sobie kawę i surfowałem po sieci. Odwiedzając kolejne serwisy atakowały mnie dziesiątki starannie dopracowanych top-layerów. Z braku czasu wchodziłem z każdym z nich w jeden rodzaj interakcji – klikałem w X. Przeglądając Naszą-Klasę trafiłem jednak na coś, co na istotnie przyciągnęło moją uwagę. Na jednej z podstron u dołu znajdowała się taka oto reklama konta osobistego w banku ING:

Reklama ING

Sam pomysł jest genialny w swojej prostocie. Zakładam konto osobiste w ING i dostaję kartę z jakim zechcę zdjęciem. Fajnie by było mieć coś takiego;-) Reklama rzeczywiście działa. Zaskakująco pozytywny efekt – brawo ING!

Jestem ciekaw co myślicie o tym pomyśle i podobnych sposobach na internetową promocję? Które kampanie uważacie za najciekawsze i prezentujące najbardziej kreatywne podejście? Zapraszam do dyskusji.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x