Odcinki specjalne, Podcast

RTB – racjonalne i emocjonalne powody wierzenia marce

  • Kim jest early adapter?
  • Co to jest RTB?
  • Jak można podzielić RTB?
  • Czym różni się RTB emocjonalny i racjonalny?
  • Na jakim etapie projektowania marki określa się RTB?
  • Co może być RTB?
  • Jak projektować marki, żeby ze sobą nie konkurowały?
  • Co to są subbrandy?
  • Co zrobić, gdy w briefie pojawia się kilka RTB?
  • Jak można komunikować RTB?
  • Na jakie fazy może dzielić się komunikacja?
  • Czy współczesny konsument wierzy jeszcze influencerom?
  • Czy warto angażować influencerów do kampanii?
  • Czym różnią się influencerzy od twórców internetowych?
  • Która grupa jest korzystniejsza dla marki?
  • Robert Lewandowski jest celebrytą czy influencerem?
  • Jakie są cechy influencera?
  • Czy da się zbudować markę, opierając się na cechach influencera?
  • Jakimi działaniami osiągniemy konkretne parametry emocjonalne w komunikacji marketingowej?

 

Organizatorem podcastu Marketing Ludzkim Głosem jest zespół technologiczno-marketingowej Grupy Eura7, do której należą:
Skontaktuj się z nami. Możemy porozmawiać o następujących obszarach współpracy:
  • pracuj w Grupie Eura7
  • uzyskaj ofertę od Grupy Eura7
  • zostań dostawcą Grupy Eura7
  • stwórzmy razem nowy biznes
Łukasz Wołek, CEO
lukasz.wolek@eura7.com
+48 600 004 680

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x