Ciekawostki branżowe, Hashlovers, Instagram, Media społecznościowe, Nowinki techniczne

Ruszyło ŚDM Live na Instagramie

Z okazji Światowych Dni Młodzieży uruchomiona została specjalna strona dla użytkowników Instagrama. Dzięki niej pielgrzymi mogą nawiązywać nowe znajomości. hashll — labber

Jak podaje krakow2016.com na Światowe Dni Młodzieży zarejestrowało się łącznie 356 294 pielgrzymów ze 187 krajów. – Z myślą o nich powstała specjalna strona, która w czasie rzeczywistym gromadzi zdjęcia pojawiające się na Instagramie. Strona obejmuje fotografie publikowane w Krakowie, z obszaru Campusu Misericordiae lub zawierające hashtagi: śdm2016, jmj2016, wyd2016 – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

Stronę można przeglądać pod adresem: bit.ly/wyd2016krk

W ciągu 4 godzin dotarli do ok 70 000 użytkowników Instagrama!

Hashlovers, to usługa kontekstowego real-time marketingu, która zwiększa zasięgi komunikacji marki na Instagramie. Użycie Hashlovers umożliwiło promocję napoju BCAA Xtra marki Activlab Sport podczas SuperBowl 2015. Była to pierwsza polska marka obecna na tych rozgrywkach. Dzięki Hashlovers moderatorzy agencji w ciągu  4 godzin dotarli do około 70 000 użytkowników Instagramu, a liczba followersów profilu @bcaaxtradrink wzrosła o 58%. Za tę akcję w 2015 roku Abanana zdobyła główną nagrodę w amerykańskim konkursie DaveyAwards.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL